مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25سياسي

تکمیل کتابخانه درجه یک دورود از مطالبات قشر جوان و نوجوان است


بیش از پانزده سال از کلنگ زنی پروژه ساخت کتابخانه درجه یک شهرستان گذشته و تکمیل این کتابخانه به یکی از دغدغه های فرهنگ دوستان به ویژه قشر جوان و نوجوان تبدیل شده است.

- ایسنا/لرستان فرماندار دورود گفت: بیش از پانزده سال از کلنگ زنی پروژه ساخت کتابخانه درجه یک شهرستان گذشته و تکمیل این کتابخانه به یکی از دغدغه های فرهنگ دوستان به ویژه قشر جوان و نوجوان تبدیل شده است.

احمد گودرزیان سوم دی ماه در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان دورود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دورانی که بشر از هر سو با فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی محاصره شده، کتاب و کتابخانه کار بسیار سختی در پیش دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم که هیچ چیز جای کتاب کاغذی را نگرفته و این میراث ماندگار بشر، همچنان بسیار ارزشمند و قابل استناد است.

گودرزیان عنوان کرد: بیش از پانزده سال از کلنگ زنی پروژه ساخت کتابخانه درجه یک شهرستان دورود گذشته و تکمیل این کتابخانه به یکی از دغدغه های فرهنگ دوستان شهرستان به ویژه قشر جوان و نوجوان تبدیل شده است.

فرماندار دورود تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه مجری پروژه در این خصوص مساعدت لازم را داشته و با هماهنگی با دستگاه بهره بردار شاهد افتتاح کتابخانه درجه یک این شهرستان در آینده نزدیک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه درجه یک دورود از مطالبات قشر جوان و نوجوان است

تکمیل کتابخانه درجه یک دورود از مطالبات قشر جوان و نوجوان است