مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25سياسي

برپایی مجلس عزاداری دهه فاطمیه در 20 امامزاده شاخص چهارمحال و بختیاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه دوم فاطمیه از سوم دی ماه به مدت 5 شب در 20 امامزاده شاخص استان مجالس عزاداری برپا می شود.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فرارسیدن سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام دهه فاطمیه مناسبت های مهمی است که وظیفه ای بر دوش تمامی دلباختگان نظام اسلامی و مخصوصا ًدست اندرکاران عرصه جهاد فرهنگی گذاشته است و باید با درایت و اشتیاق به سوی آن گام بردارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: ضروری است مدیران کل، روسای ادارات، هیئت امنای بقاع متبرکه و مدیران مراکز افق نسبت به برنامه ریزی مناسب جهت تعظیم شعائر و برگزاری مراسم ویژه در بقاع متبرکه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: بزرگداشت دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی ماه، برگزاری برنامه بصیرتی جهاد تبیین، برای کارکنان و خانواده هایشان، برگزاری نشست های سیاسی،گفتمان های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین، با عنوان (9دی؛ روز بصیرت و میثاق امت و ولایت) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان، سخنرانی همراه با جلسه پرسش و پاسخ جهت آگاهی بخشی به عموم مردم از جمله برنامه های در دست کار در این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مجلس عزاداری دهه فاطمیه در 20 امامزاده شاخص چهارمحال و بختیاری

برپایی مجلس عزاداری دهه فاطمیه در 20 امامزاده شاخص چهارمحال و بختیاری