مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:402022-12-25سياسي

فعالیت 480 مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام فاطمیه


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 480 مبلغ بومی و غیر بومی در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی طی ایام فاطمیه فعالیت تبلیغی دارند.

- حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با در نامگذاری سال، برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت زهرا و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه از جمله برنامه های فرهنگی واعظین در این ایام است.

قناعت افزود: حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تحکیم خانواده از دیگر موضوعات مدنظر مبلغین در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای بانوان در این ایام در نظر گرفته شده است، گفت: اجتماع دختران سلیمانی و پیشرو در فاطمیه، تجدیدعهد و بیعت با شهدا در پنجشنبه اول دی ماه ساعت 9 صبح کهف الشهدا از مهمترین برنامه های ویژه بانوان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: فراخوان تولید محتوای فاطمیه با عنوان خبرنگار محله با اهدا جوایز در ولادت حضرت فاطمه (س)، همکاری و مشارکت در همایش بانوان فاطمی در حسینیه جماران، اعزام مبلغه و تبیین گری در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 480 مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام فاطمیه

فعالیت 480 مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام فاطمیه