مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:452022-12-25اقتصادي

صالحی: تعیین دستوری نرخ ارز در افزایش قیمت تاثیرگذار است


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از عملکرد بانک مرکزی انتقاد داریم و در عین حال پیشنهادات خود را مطرح می کنیم.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از عملکرد بانک مرکزی انتقاد داریم و در عین حال پیشنهادات خود را مطرح می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت و پس از استماع گزارش رییس کل بانک مرکزی طی اظهاراتی گفت: درباره گزارش قرائت شده می توان کمیسیون اقتصادی را مقصر بدانیم و بگوییم که این کمیسیون درحال همراهی با بانک مرکزی است که این موضوع درست نیست.

نماینده اقلید با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی کمیسیون تخصصی مجلس درباره موضوع اقتصاد است، افزود: همانطور که ما به نظرات کارشناسی کمیسیون های دیگر احترام می گذاریم، توقع داریم که سایر همکاران نگاهشان را به کمیسیون اقتصادی مثبت تر در نظر بگیرند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه به ارائه پیشنهاداتی درباره به هم ریختگی بازار ارز پرداخت و گفت: مشکلی که در دولت وجود دارد این است که دولت هیچ وقت از سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور استقبال نکرد و اجازه ندادیم سرمایه گذارانی که در کشورهای حوزه خلیج فارس هستند وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: تعیین دستوری نرخ ارز در افزایش قیمت تاثیرگذار است

صالحی: تعیین دستوری نرخ ارز در افزایش قیمت تاثیرگذار است