مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:052022-12-25اقتصادي

پهلودهی و ترخیص اولین محموله خودروهای وارداتی در بندرلنگه


مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.

مرتضی سالاری صبح امروز (4 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به پهلودهی و ترخیص محموله خودروهای وارداتی در بندرلنگه افزود: بعد از پنج سال وقفه، 22 خودرو محصول کشور کره جنوبی، شنبه شب وارد بندرگاه بنادر و دریانوردی غرب استان شد.

وی ادامه داد: این محموله خودرو شامل 22 خودرو از 6 نمونه محصولات کیا ازجمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت (شاسی بلند) و اسپورتیج (شاسی بلند) است که پس از تخلیه در محوطه بندرلنگه در اسرع وقت جهت ترانزیت به گمرک شهریار تهران بارگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واردات خودرو از سال 1397 تاکنون ممنوع شده بود که در اردیبهشت ماه امسال آزادسازی واردات خودرو در جلسه دولت سیزدهم تصویب و شب گذشته از طریق یک فروند شناور لندینگ کرافت وارد پایتخت ترانزیت خودروی کشور شد.

بندرلنگه در حال حاضر مهم ترین بندر ایران در حوزه ترانزیت خودرو شناخته می شود و سالانه خودروهای زیادی از طریق این خط به کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلودهی و ترخیص اولین محموله خودروهای وارداتی در بندرلنگه

پهلودهی و ترخیص اولین محموله خودروهای وارداتی در بندرلنگه