مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:152022-12-25اقتصادي

افتخاری دیگری برای زیست بوم دانش بنیان / داروی کرونای ساخت ایران ثبت جهانی شد


با تلاش های صورت گرفته توسط محققان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس، داروی کاهش عوارض کرونای سالیراویرا که خردادماه سال 1400 تولید و رونمایی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با تلاش های صورت گرفته توسط محققان شرکت میم دارو، داروی کاهش عوارض کرونای سالیراویرا که خردادماه سال 1400 تولید و رونمایی شده بود، گواهی ثبت اختراع جهانی دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو درباره روند دریافت ثبت اختراع جهانی داروی سالیراویرا گفت: ثبت داخلی داروی سالیراویرا در سال گذشته انجام شده بود و مجوز داخلی مصرف آن نیز اخذ شد.

برای این کار آزمایشات پری کلینیکال و کلینیکال انجام شد و پیش از آن نیز کد اخلاق و مجوز کلینیکال ترایال از دانشگاه علوم پزشکی ایران که شعبه سازمان جهانی مالکیت معنوی در ایران است، اخذ شد.

قدمی بزرگ برای تولید در سطح جهان رضا رمضانی گفت: برای ثبت اختراع جهانی با یک شرکت معتبر در اروپا قراردادی منعقد کردیم که به لحاظ حقوقی از ما دفاع کنند، زیرا بخش فنی ثبت اختراع، کاری بسیار طاقت فرسا و تخصصی است و برای انجام این کار نیازمند شرکتی با تجربه برای کمک به ما بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخاری دیگری برای زیست بوم دانش بنیان / داروی کرونای ساخت ایران ثبت جهانی شد

افتخاری دیگری برای زیست بوم دانش بنیان / داروی کرونای ساخت ایران ثبت جهانی شد