مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:352022-12-25سياسي

توسعه آموزش های علمی و مهارتی نیاز ضروری جامعه است


رییس مرکز علمی کاربردی جهادانشگاهی استان کردستان، گفت: آنچه که امروز جامعه ما بیش از گذشته به آن نیازمند است، توسعه آموزش های عملی و مهارتی در کنار آموزش های نظری و دانشگاهی است.

- میثم صادقخانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بنیان آموزش های عالی مهارتی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به عنوان عوامل کلیدی و انکار ناپذیر در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به وجود آمد.

وی افزود: آنچه که امروز جامعه ما بیش از گذشته به آن نیازمند است، توسعه آموزش های عملی و مهارتی در کنار آموزش های نظری و دانشگاهی است تا دانش آموختگان، هم از نظر تئوری و هم از نظر کاربردی در سطح مطلوبی قرار گیرند و توانایی تبدیل علم به عمل و دانایی به توانایی و مهارت را به دست آورند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهادانشگاهی استان کردستان، بیان کرد: در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نگاه تحولی در ساختار کلان آموزش های کاربردی شغل محور به عنوان دانشگاه نسل سوم و با هدف ارتقاء سطح مهارت نیروی کار کشور در مهرماه 1371 با تصویب شورای گسترش آموزش عالی تاسیس و از سال 1373 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های علمی و مهارتی نیاز ضروری جامعه است

توسعه آموزش های علمی و مهارتی نیاز ضروری جامعه است