مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:452022-12-25اقتصادي

دستمزد نجومی مجریان برای جام جهانی صحت دارد؟


یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی 2022 مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آنچه که مسلم است مجریان در ویژه برنامه ها رقم های چشمگیرتری نسبت به برنامه هایی که در طول یک دوره مشخص اجرا می کنند، به دست می آورند.

حتی مهمانان و کارشناس های این برنامه ها نیز با پیشنهادهای متفاوت تری نسبت به شرایط معمول روبرو می شوند.

توجیه شیوه اختصاص دستمزدها این است که جهت راضی کردن مجریان برای پذیرش اجرای یک ویژه برنامه، رقابتی تنگاتنگ در می گیرد و مجری حاضر نمی شود با دستمزد معمول برنامه های مدت دار و نفس گیر را آن هم حدود یک ماه هر روزه در عرض چند ساعت اجرا کند، پس برای تلویزیون راهکاری نمی ماند جز بالا بردن دستمزد با کمک اسپانسر.

اما واقعا دستمزد مجریان در تلویزیون و رادیو بر چه اساس و مبنایی تعیین می شود؟ آیا سقف و کفی برای این رقم وجود دارد و کسی روی این دستمزدها نظارت می کند؟ بالاترین و کمترین میزان دریافتی چقدر است؟ مجریان ویژه برنامه ها چه مبلغی می گیرند؟ و چرا بین اجرا در رادیو و تلویزیون این میزان اختلاف فاحش دیده می شود؟ دستمزدهای بالا به اسپانسر برمی گردد رسول مجیدی از مجریان ویژه برنامه های جام جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد نجومی مجریان برای جام جهانی صحت دارد؟

دستمزد نجومی مجریان برای جام جهانی صحت دارد؟