مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:152022-12-25سياسي

قزوینی ها بیش از 9 میلیارد تومان صدقه دادند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی هشت ماهه سال جاری مردم نیکوکار استان قزوین بیش از 9 میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همت امانی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرفصل های مختلف کمک های مردمی را جمع آوری و به دست نیازمندان می رساند البته نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، هزینه کرد کمک های مردمی هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه است.

وی ادامه داد: کمک مردمی وجوه شرعی است که بالاتر از مسئولیت قانونی در برابر آن مسئولیت شرعی داریم از این رو همه کمک های مردمی از جمله صدقه در استان و صدقه هر منطقه در همان منطقه برای نیازمندان و محرومان صرف می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی هشت ماهه سال جاری مردم نیکوکار در زمینه های مختلف کمک های خود را اهدا کردند که بیش از 154 میلیارد و 664 میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح های مختلف صدقه، زکات، اکرام محسنین، اکرام ایتام، کمک به تأمین جهیزیه محرومان، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تعمیر و ساخت مسکن مددجویی، مشارکت در طرح شوق زیارت (اعزام مددجویان به زیارت برای نخستین بار)، طرح احسان حسینی، طرح اطعام مهدوی، شورعاطفه ها و … بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها بیش از 9 میلیارد تومان صدقه دادند

قزوینی ها بیش از 9 میلیارد تومان صدقه دادند