مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:202022-12-25سياسي

نابودی خلیج گرگان تمامیت گلستان را تهدید می کند/ پای نجات خلیج گرگان ایستاده ایم


استاندار گلستان با بیان اینکه نابودی خلیج گرگان تمامیت استان گلستان را تهدید می کند، گفت: همه نخبگان و متخصصان باید برای نجات خلیج گرگان پای کار بیایند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه نابودی خلیج گرگان تمامیت استان گلستان را تهدید می کند، گفت: همه نخبگان و متخصصان باید برای نجات خلیج گرگان پای کار بیایند.

علی محمد زنگانه صبح امروز یکشنبه 4 دی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: ایجاد پیشرفت برای تحقق عدالت، رفع فقر و تبعیض در دستور کار دولت سیزدهم است و این مهم در حکم انتصاب بنده نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضا را به سمت پاکدستی، فسادستیزی و رفع محرومیت ببریم، افزود: تحقق این مهم یکی از اهداف دولت سیزدهم است، عمده مطالبات رییس جمهور در استان گلستان در حوزه کشاورزی، ایجاد اشتغال، احیای جنگل ها و مراتع، شیلات، صنعتِ گردشگری است و اهداف این حوزه ها زمانی محقق می شود که اتحاد اقوام و مذاهب و هم افزایی دستگاه های اجرایی و مانع زدایی از تولید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ما در استان گلستان با چالش های متعددی مواجه بودیم که در دولت سیزدهم با اهتمام ویژه ای برای رفع آن گام برداشتیم، بیان کرد: میزان تولید ناخالص داخلی استان گلستان پایین است و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی خلیج گرگان تمامیت گلستان را تهدید می کند/ پای نجات خلیج گرگان ایستاده ایم

نابودی خلیج گرگان تمامیت گلستان را تهدید می کند/ پای نجات خلیج گرگان ایستاده ایم