مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:252022-12-25بين الملل

اعلام وضعیت اضطراری در بحبوحه بحران شدید کمبود برق در تگزاس


وزارت انرژی آمریکا در بحبوحه بحران شدید کمبود برق در ایالت تگزاس در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، وزارت انرژی ایالات متحده روز شنبه به ایالت تگزاس اجازه داد تا از  برخی از استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای برای نیروگاه ها صرف نظر کند تا از کمبود برق در کریسمس جلوگیری شود.

کاتلین هوگان، معاون وزیر انرژی در امور زیرساخت های آمریکا گفت: من بدین وسیله تشخیص می دهم که در ایالت تگزاس به دلیل کمبود برق، کمبود تأسیسات تولید برق و سایر دلایل، وضعیت اضطراری وجود دارد و صدور این دستور شرایط اضطراری را برآورده می کند و منافع عمومی را تامین می کند.

هیئت قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) روز جمعه از وزارت انرژی ایالات متحده خواست، محدودیت های کیفیت هوای فدرال را بردارد  تا تقاضای انرژی بالاتر در میان هوای سرد غیرعادی جبران شود.

هوگان افزود: مطابق با شرایط پیش بینی شده ناشی از هوای سرد، این وضعیت اضطراری محدود به دوره زمانی است که با صدور دستور آن در تاریخ 23 دسامبر 2022 آغاز می شود و تا ساعت 10:00 به وقت محلی [16:00 GMT] ادامه دارد.

وی گفت: از آنجایی که تولید اضافی برق ممکن است منجر به مغایرت با استانداردها و الزامات زیست محیطی شود، من فقط تولید اضافی لازم را مطابق با شرایط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت اضطراری در بحبوحه بحران شدید کمبود برق در تگزاس

اعلام وضعیت اضطراری در بحبوحه بحران شدید کمبود برق در تگزاس