مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:302022-12-25پزشكي

آغاز تغییرات ماهیتی و خدماتی در علوم پزشکی گیلان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آغاز تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: با شروع به کار ما به عنوان خدمتگزار مردم در نظام سلامت استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست با جمعی از مدافعان حرم شاغل در دانشگاه با اشاره به آغاز تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: با شروع به کار ما به عنوان خدمتگزار مردم در نظام سلامت استان، تغییرات ماهیتی و خدمت رسانی در سطوح مختلف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم  نیاز به دیده شدن ندارند منتها باید فرهنگ آن ها دیده شود، افزود: مدافعان حرم همچون مدافعان سلامت مایل هستند که ارزش ها و آرمان های  آن ها که تا پای جان پیشرفته اند را نمایان کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وجه تمایز حکومت اسلامی با سایر حکومت های رایج در دنیا، افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی است و باید کارگزاران و مسئولان آن به گونه ای کار کنند که نمایانگر واقعی ارزش ها و فرهنگ دینی باشند.

بالو با بیان اینکه هیچ کدام از مدافعان حرم برای هوا و هوس و برای به دست آوردن مادیات از میهن و ارزش ها دفاع نکرده و وارد میدان جنگ نشده، تصریح کرد: مردم و به ویژه مسؤولان باید قدردان کسانی باشند که برای حفظ جان و کیان و خاک و ارزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تغییرات ماهیتی و خدماتی در علوم پزشکی گیلان

آغاز تغییرات ماهیتی و خدماتی در علوم پزشکی گیلان