مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:402022-12-25اقتصادي

کارگاه آموزشی آشنایی فروشندگان پرندگان زینتی با آنفولانزا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر، بنا به درخواست اداره مبارزه با بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان تهران و با توجه به اهمیت بیماری های قابل انتقال طیور به انسان، - کارگاه آموزشی آشنایی با آنفولانزای حاد پرندگان برای فروشندگان پرندگان زینتی بازار پرندگان خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر، بنا به درخواست اداره مبارزه با بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان تهران و با توجه به اهمیت بیماری های قابل انتقال طیور به انسان، کارگاهی برای ارائه آموزش های لازم به واحد های فروش پرندگان در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب (خلیج فارس) برپاشد.

دامپزشک اعزامی از اداره مبارزه با بیماری طیور دامپزشکی استان مباحثی را درباره آنفولانزای حاد پرندگان، نحوه بروز و چگونگی تشخیص این بیماری درطیور را شرح داد.

همچنین دکتر پیام رازقی دامپزشک مستقر در مرکز خرید و فروش پرندگان نیز درباره تجربیات و راه های پیشگیری از آلودگی این ویروس مطالبی را عنوان کرد.

درادامه نیز دامپزشکان پس از بیان مباحث آموزشی با حضور در بازار، ازغرفه های فعال بازدید و موارد تکمیلی را به شکل عملی برای غرفه داران تبیین کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی آشنایی فروشندگان پرندگان زینتی با آنفولانزا

کارگاه آموزشی آشنایی فروشندگان پرندگان زینتی با آنفولانزا