مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:052022-12-25ورزشي

اطلس فرهنگی و اجتماعی اتباع بیگانه در البرز تدوین می شود


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: اطلس اجتماعی اتباع بیگانه در استان البرز در حال تدوین است تا به وزارت کشور جهت تصمیم گیری نهایی ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دهقان شیری، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، امروز در اولین نشست کارگروه اجرایی فرهنگی اتباع خارجی استان البرز، گفت: تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی برای مهاجرین خارجی استان و شناسایی ظرفیت های دولتی و غیر دولتی برای گسترش اقدامات فرهنگی و اجتماعی با هدف ترغیب و تسهیل بازگشت جامعه مهاجرین خارجی به منظور کمک به آبادانی و پیشرفت کشور افغانستان مدنظر قرار دارد.

وی افزود: بر اساس اطلس اجتماعی و فرهنگی رفع موانع تحصیلی دانش آموزان اتباع خارجی، افزایش سرانه ورزشی و امکان استفاده از اماکن ورزشی توسط اتباع خارجی، اعطاء اقامت ویژه به فعالان اقتصادی و نخبگان اتباع خارجی، شناسایی اقشار آسیب پذیر، بانوان بی سرپرست اتباع، ارائه آموزش های لازم با هدف توانمندسازی اتباع موصوف در برنامه راهبردی در استان برای ساماندهی اتباع بیگانه تعریف شده و یکی از مسئله های کلان کشور محسوب می شود.

وی افزود: همچنین رفع موانع تحصیلی برای دانشجویان اتباع، تقویت زیر ساخت ها و احداث مدارس و خانه های بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به اتباع خارجی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فرهنگی و اجتماعی اتباع بیگانه در البرز تدوین می شود

اطلس فرهنگی و اجتماعی اتباع بیگانه در البرز تدوین می شود