مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:152022-12-25سياسي

چهارباغ باید شایسته فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد


فضای چهارباغ، نمادها، علایم و نشانه های آن باید شایسته و در خور فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد و همه دستگاه های مربوطه نقش خود را ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر سامع صبح یکشنبه در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: وضعیت اماکن عمومی شهر از حیث اتفاقات و رویدادهایی که در آن جاری است همواره مورد نظر و نقد افراد و گروه های مختلف شهر است، یکی از این محورها چهارباغ است که هرگونه تصمیم درباره آن همراه با در نظر گرفتن ابعاد مختلف باشد.

وی افزود: چهارباغ می تواند محلی برای حضور امن خانواده ها، تجلی ارزش های دینی، اخلاقی، هنری، معماری و ظرفیت های علمی جوانان و مردم فرهیخته شهر اصفهان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدرسه علمیه چهارباغ، مساجد، کتابخانه، بوستان، انهار، سینما، تئاتر، فروشگاه ها و نمایشگاه های صنایع دستی و معماری دلنشین و فضای سبز خرم و چشم انداز دینی آن میراث تاریخی و طبیعی است که گذشتگان حکیم، عالم و هنرمند این شهر از خود به جای گذاشته اند.

وی ادامه داد: ضروری است دستگاه های مختلف با ارائه نقش فعال و مستمر در این مکان و سایر مکان های عمومی شهر، زمینه حضور فعال دانشجویان، عالمان، هنرمندان و فناوران را برای ارائه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها در روزهای مختلف هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارباغ باید شایسته فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد

چهارباغ باید شایسته فضای فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد