مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:302022-12-25سياسي

استانداراصفهان از ظرفیت شورای شهر برای بیکاری و مسکن استفاده کند


استاندار باید به میدان آمده و از ظرفیت دستگاه ها و شورای شهر برای حل مشکل بیکاری و مسکن که در اصفهان حاد است استفاده کند.

- اصفهان-عضو شورای شهراصفهان گفت: استاندار باید به میدان آمده و از ظرفیت دستگاه ها و شورای شهر برای حل مشکل بیکاری و مسکن که در اصفهان حاد است استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس حاج رسولی ها صبح یکشنبه در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت یاد مرحوم عباس شیبانی اظهار کرد: وی از مدیران ساده زیست و سخت کوش در مجلس و شورای شهر بود.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: هرکس با توجه به شناختی که نسبت به مباحث اجرایی کشور دارد باید حقایق را برای مردم بگوید.

از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه ها و ابعاد مختلف چندین برابر شده است و این دستاوردها باید برای مردم شرح داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چندین برابر دشمن خدمات کشور در حوزه های مختلف گفت: 6 برابر شدن راه های اصلی کشور، 2 برابر شدن میزان خطوط راه آهن، 20 برابر شدن ظرفیت بنادر، 30 برابر شدن سدهای مخزنی، 14 برابر شدن تولید برق کشور از این جمله است.

وی افزود: با وجود حمله دشمن به کشور و 8 سال درگیری با جنگ اما یک متر از خاک کشور را از دست ندادیم و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداراصفهان از ظرفیت شورای شهر برای بیکاری و مسکن استفاده کند

استانداراصفهان از ظرفیت شورای شهر برای بیکاری و مسکن استفاده کند