مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:302022-12-25فرهنگي

صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان سهم بندی نشده است


مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سهم شهرداری اصفهان و سهم بنیاد سینمایی فارابی در صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان، - هریک به میزان 30 درصد و مبلغ 15 میلیارد است، گفت: در این صندوق سهمی برای شهر خاصی در نظر گرفته نشده است.

مجتبی شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انعقاد توافقنامه برگزاری جشنواره میان شهرداری اصفهان و سازمان سینمایی فارابی، اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات آسیب شناسی و کارشناسی بسیار در خصوص جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و ناظر به کمک واقعی جشنواره به سینمای کودک، تغییراتی در ساختار جشنواره ایجاد شد.

تأسیس صندوق حمایت از فیلم های کودک و نوجوان از جمله این تغییرات است و امیدواریم که سی وچهارمین دوره از جشنواره با این تغییرات، مؤثر و پربرکت باشد.

او ادامه داد: سهم شهرداری اصفهان و سهم بنیاد سینمایی فارابی در صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان، هریک به میزان 30 درصد و مبلغ 15 میلیارد است و مشارکت کننده سوم نیز با سهم 40 درصدی اضافه خواهد شد.

فعلًا توافقنامه تشکیل صندوق را امضا کرده ایم، اما این صندوق به آیین نامه نیاز دارد که هنوز قطعی نشده است و این مبالغ و سهم ها پیش بینی های اولیه بوده است، اما ممکن است رقمی به آن اضافه و یا از آن کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان سهم بندی نشده است

صندوق حمایت از فیلم کودک و نوجوان سهم بندی نشده است