مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:402022-12-25اقتصادي

پیشنهاد افزایش اعتبار برای بخش حقوق و دستمزد و برج میلاد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سقف بودجه سال 1401 تغییر نمی کند و تنها باید پنج هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق از یکی از ردیف ها کسر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  محمد آخوندی در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی اصلاحیه بودجه سال 1401 با بیان اینکه شهرداری در بودجه امسال 10 درصد افزایش را نسبت به سال قبل پیش بینی کرده بود، اظهار کرد: 57 درصد افزایش حقوق برای کارکنان رسمی و همچنین افزایش حقوق کارکنان قراردادی انجام شده است.

از 6 هزار میلیارد تومان افزایش اعتبار توسط شهرداری، بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای حقوق و مزایا و جبران هزینه های سازمان ها و شرکت های شهرداری است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: با بررسی هایی که داشتیم از این 6 هزار و 43 میلیارد تومان در کمیسیون تخصصی، پنج هزار و 110 میلیارد تومان را تأیید کرده ایم.

حقوق ها بدون استثناء اعمال شده اما در پروژه های تملک دارایی سرمایه ای، طرح هایی همچون احداث تراموا و تکمیل خط 10 مترو مورد پذیرش قرار نگرفت و حذف شد.

وی با بیان اینکه جداول حقوق و مزایا در لایحه قبلی کلی و یکجا بود و درخواست کردیم که شهرداری جزء به جزء آن را مشخص کند که این اقدام انجام شد، گفت: مابقی فعالیت ها می تواند بر اساس ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش اعتبار برای بخش حقوق و دستمزد و برج میلاد

پیشنهاد افزایش اعتبار برای بخش حقوق و دستمزد و برج میلاد