مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:052022-12-25اقتصادي

توضیحات زنگنه درباره قیمت بنزین در سال آینده


نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره درخواست وزیر امور اقتصادی و دارایی از مجلس جهت رسیدگی سریعتر به طرح مالیات بر عایدی سرمایه و تاثیر این طرح بر وضعیت بازار ارز تاکید کرد: - اینکه الان وضعیت بازار ارز را به قانون مالیات بر عایدی سرمایه معطوف کنیم، واقعاً بی انصافی است و در حوزه اخلاق سیاسی خیلی پسندیده نیست که بخواهیم مسائل را بین دولت و مجلس پاس دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه نماینده تربیت حیدریه و نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه روز یکشنبه 4 دی 1401 مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در لایحه بودجه سال آتی افزایش قیمت بنزین پیش بینی شده است؟ گفت: قیمت بنزین در بودجه سال آتی تقریباً با همان نرخی که امسال هست، تعیین شده اما درآمد دولت از این محل با مقداری افزایش به دلیل افزایش تعداد خودرو و استفاده بیشتر از سوخت تعیین شده است؛ بنابراین بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه مشاهده کردم، قیمت بنزین در سال آتی افزایش نمی یابد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره احتمال تغییر در پرداخت یارانه در سال آتی اظهار کرد: در خصوص یارانه ها بر اساس جداول اولیه ای که از تبصره 14 لایحه مشاهده کردیم و هنوز راسماً اعلام نشده، حاکی از این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات زنگنه درباره قیمت بنزین در سال آینده

توضیحات زنگنه درباره قیمت بنزین در سال آینده