مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:152022-12-25سياسي

مراسم وداع و تشییع پیکر 5 شهید گمنام در اراک برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی از برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام پنجم و ششم دی ماه در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا کریمی اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 400 شهید در 32 استان کشور تشیع می شود که سهم استان 5 شهید گمنام است.

سرهنگ کریمی افزود: در روز پنجم دیماه مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی بیت المقدس اراک با حضور مردم شهیدپرور این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در ششم دیماه همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) از ساعت 9:30 صبح از میدان شهدا به سمت خیابان شهید رجایی، خیابان 17 شهریور، خیابان دکتر حسابی همراه با حرکت هیئت های مذهبی و مردم شهیدپرور به سمت مصلی بیت المقدس برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان عنوان کرد: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا توسط آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک پیکر پاک شهیدان برای تدفین به مکان هایی که از قبل آماده شده اعزام می شود.

سرهنگ کریمی ادامه داد: پیکر این 5 شهید گمنام در استانداری مرکزی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان دفن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع و تشییع پیکر 5 شهید گمنام در اراک برگزار می شود

مراسم وداع و تشییع پیکر 5 شهید گمنام در اراک برگزار می شود