مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:202022-12-25سياسي

سوگواره «یاس نبوی» در10 امامزاده و بقعه استان زنجان برگزار می شود


معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: سوگواره «یاس نبوی» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)در جوار بیش از 10 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

- زنجان-معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)در جوار بیش از 10 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید موسی موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 12 روحانی اعزامی از طرف مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف در این امامزادگان و بقاع مستقر شده و به اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و مشاوره خواهند پرداخت و حضور آنها محدود به این مکان ها نبوده و در مدارس و روستاهای شهرستانهای مختلف حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: شناساندن اهل بیت (ع) به مردم، بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه و تعمیق فرهنگ وقف و موقوفات از طریق تقویت حضور مردم در امامزادگان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از دیگر اهداف اجرای طرح سوگواره یاس نبوی است.

موسوی افزود: ادارات اوقاف شهرستان ها، هیئت امنا و خادمین افتخاری بقاع و امامزادگان از جمله حسینیه اعظم زنجان، زینبیه اعظم زنجان، امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) روستای حاج سیران زنجان، بقعه حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «یاس نبوی» در10 امامزاده و بقعه استان زنجان برگزار می شود

سوگواره «یاس نبوی» در10 امامزاده و بقعه استان زنجان برگزار می شود