مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:202022-12-25سياسي

درخواست نماینده ورزقان از وزیر صمت برای توسعه صنعت مس در کشور


نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا در راستای اصلاح و توسعه صنعت مس در کشور گام بردارد و از طریق برخورد با مسئولین متخلف شکوفایی این صنعت را رقم بزند.

- نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا در راستای اصلاح و توسعه صنعت مس در کشور گام بردارد و از طریق برخورد با مسئولین متخلف شکوفایی این صنعت را رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الله وردی دهقانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (4 دی ماه) در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: اکنون در آستانه تنظیم بودجه هستیم، لذا از جنابعالی و رییس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان دست اندرکار تقاضا دارم به قوانین موضوعه مجلس در تنظیم بودجه و رعایت این قوانین اهتمام بورزید.

وی در ادامه یادآور شد: شما در بازدیدهایتان از شهرستان های معدنی و استان ها بارها مسئولین را فرا خوانده اید که حقوق دولتی و حقوق مردم شهرستان را پرداخت نمایند که متاسفانه مسئولین امر به فرمایشات شما عمل نکردند، لذا دستور دهید مسئولین به ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه بند (ط) تبصره 7 قانون بودجه 1401 را اجرایی کند که مجلس در آن به پرداخت 15 درصد حقوق دولتی به شهرستان های دارای معادن صحه گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده ورزقان از وزیر صمت برای توسعه صنعت مس در کشور

درخواست نماینده ورزقان از وزیر صمت برای توسعه صنعت مس در کشور