مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:302022-12-25حوادث

دستگیری سارقان مسلح خانه ای در الهیه+ کشف طلا و دلارهای مسروقه


رییس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی، دستگیری و انهدام باند سرقت مسلحانه، دو ساعت و نیم بعداز سرقت طلا و دلار از منزلی در الهیه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برخورد با سرقت منزل یکی از مطالبات اصلی مردم است اظهار داشت: در همین راستا یکی از اولویت های پلیس آگاهی نیز شناسایی سارقان منزل است.

  رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: همکاران بنده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اقدامات و اشراف اطلاعاتی بر سارقان حرفه ای، توانستند یک باند سارقان منزل را شناسایی کنند.

وی گفت: حدود دو هفته قبل یک سرقت مسلحانه همراه گروگانگیری رخ داد که 5 نفر سارق با ورود به خانه ای در الهیه دست و پای صاحبخانه را بسته و با تهدید سه قبضه اسلحه،مقادیر زیادی طلا، دلار، سکه و اشیا قیمتی را از خانه سرقت کردند که همکارانم بلافاصله سارقان را شناسایی کرده و دو ساعت و نیم بعد از وقوع سرقت، متهمان را در یک خانه مجردی در جنوب تهران با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه از متهمان سه قبضه اسلحه کشف و ضبط شد تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که سه نفر دیگر همدست این متهمان در استان های همجوار مخفی شده اند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح خانه ای در الهیه+ کشف طلا و دلارهای مسروقه

دستگیری سارقان مسلح خانه ای در الهیه+ کشف طلا و دلارهای مسروقه