مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:452022-12-25اقتصادي

بانک های همدان پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع کنند


معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه تحقق 80 درصدی اشتغال با توجه به شرایط موجود اصلاً قابل قبول نیست، گفت: توجه به تولید و اشتغال جزء اولویت های استان است و همه باید در این حوزه گام بردارند.

- سیدمجتبی حسینی یکشنبه 4 دی ماه در کارگروه اشتغال استان همدان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت 80 درصدی در ابتدای دی ماه انتظار است در ماه های باقی مانده سرعت سازمان ها دوچندان شود تا بتوانیم 22 هزار را به 40 هزار شغل نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: در هیچ سالی به اندازه امسال برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اعطای تسهیلات نداشتیم که نشان می دهد دولت سیزدهم همت دارد به سمت اشتغال حرکت کند.

حسینی با بیان اینکه نگاه سازمان ها به بحث اشتغال باید استانی باشد نه سازمانی، ادامه داد: با ایجاد اشتغال اقتصاد استان پویا می شود و همه عموم جامعه در استان منتفع خواهند شد بنابراین مدیران اجرایی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به تسهیلات تبصره 16 نیز یادآور شد: 2558 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در استان وجود دارد که حدود 25 هزار شغل را باید ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سازمان ها باید با دقت بیشتری آمار اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند، افزود: 29 درصد از آمار ثبت شده در سامانه رصد نیاز به بررسی دارد که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های همدان پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع کنند

بانک های همدان پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع کنند