مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:502022-12-25سياسي

درخواست نماینده آبادان از رییس جمهور برای رسیدگی به حوزه انتخابیه اش


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری اظهار کرد: دولت در مسیر پدیده بلاتکلیفی قرار گرفته است؛ بلاتکلیفی در تدوین برنامه، - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری اظهار کرد: دولت در مسیر پدیده بلاتکلیفی قرار گرفته است؛ بلاتکلیفی در تدوین برنامه، تنظیم بودجه، تخصیص، معیشت مردم و سفره آنها، ثبات اقتصادی و مدیریت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مولوی نماینده آبادان و نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 4 دی 1401 مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: شما گلایه مند بودید که دولت قبل گرفتار بی برنامگی بود اما اینک دولت در مسیر پدیده بلاتکلیفی قرار گرفته است؛ بلاتکلیفی در تدوین برنامه، تنظیم بودجه، تخصیص، معیشت مردم و سفره آنها، ثبات اقتصادی و مدیریت.

وی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند سال هاست که بازنشسته شده است و ادامه خدمتش به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد؛ نمی دانم دبیرخانه مناطق آزاد و وزیر امور اقتصاد و دارایی چرا به ادامه فعالیت وی اصرار دارند چرا که یک روز فعالیت او نیز تخلف است؛ این بلاتکلیفی بابت چیست؟ این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: از رییس جمهوری انتظار داریم در شرایطی که آبادان و خرمشهر در حال نابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده آبادان از رییس جمهور برای رسیدگی به حوزه انتخابیه اش

درخواست نماینده آبادان از رییس جمهور برای رسیدگی به حوزه انتخابیه اش