مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:502022-12-25سياسي

شهدا الگوی فراموش نشدنی جامعه هستند


فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه خون شهدا سبب تداوم انقلاب است، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا از اذهان فراموش شدنی نیست.

- سردار محمدی اصل 4 دی در آیین استقبال از 10 شهید گمنام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا الگوی جامعه هستند، چون جان خود را در راه دفاع از آرمان و وطن خود فدا کردند، ادامه داد: باید مسیر زندگی خود را به مانند شهدا ترسیم کرده و به گونه ای پیش برویم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار محمدی اصل اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی امروز بهترین تجارت را شهدا کردند و جایگاه رفیع و والایی را به دست آورده اند؛ از این رو هر زمان در هر حوزه کاری به مشکلی برخورد کردیم با توسل به شهدا گره از کارمان باز شده است.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه افتخار می کنیم که خادم شهدای گرانقدر هستیم، امروز کشورهای ابرقدرت برای جلوگیری از حرکت جمهوری اسلامی ایران فعالیت های زیادی در منطقه انجام می دهند، اما به نتیجه نمی رسند و دلیل آن، خون شهدا و دعای خانواده شهداست، ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم تا شرمنده این عزیزان نباشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر 6 شهید والامقام در شهرستان اردبیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا الگوی فراموش نشدنی جامعه هستند

شهدا الگوی فراموش نشدنی جامعه هستند