مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:552022-12-25سياسي

انتقادات حاجی دلیگانی از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مشکلات اصلی اقتصادی کشور را در عدم عمل دولت به قانون دانست و تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست، چراکه اگر چنین بود مشکلات فعلی ایجاد نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای نیرو و نفت در خصوص آلایندگی ناشی از سوخت مازوت توسط نیروگاه شهید منتظری اصفهان در شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار و اصفهان، گفت: از وزرای مربوطه درخواست دارم در برنامه های خود تجدید نظر کنند.

همچنین از رییس جمهور انتظار می رود جلوی مصوباتی که در این خصوص اتخاذ شده را بگیرد.

مشکلات اصلی اقتصادی کشور در عدم عمل دولت به قانون است وی با بیان اینکه مشکلات اصلی اقتصادی کشور در عدم عمل دولت به قانون است که به چند نمونه از قوانین اجرا نشده اشاره و عنوان کرد: بیش از یک سال از تصویب قانون جهش تولید مسکن می گذرد؛ دولت اعلام کند چه اقدامی در این خصوص انجام داده است؟ وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک ها برای اجرای قانون مذکور چه اقدامی داشته اند و در سال آینده چه پاسخی به مردمی که برای خانه های طرح نهضت ملی مسکن پول واریز کرده اند، دارند؟ نماینده مردم شاهین شهر به عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو اشاره کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات حاجی دلیگانی از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی

انتقادات حاجی دلیگانی از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی