مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:002022-12-25حوادث

صدور کیفر خواست متهمان پرونده قتل های حلوایی در بهبهان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از صدور کیفر خواست متهمان پرونده موسوم به قتل حلوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب بهبهان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته، مرگ مشکوک دو نفر در بهبهان گزارش شد که بلافاصله دستورات قضایی برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که متوفیان در اثر مسمومیت با حلوای آغشته به نوعی سم خطرناک فوت کرده اند و در این رابطه سه نفر متهم شناسایی و از منزل آنها ظرف های مشابه حلوا پیدا شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: پس از تحقیقات مفصل بازپرس پرونده از متهمین که دو خواهر و یک برادر بودند، مشخص شد که متهمین اقدام به طراحی قتل های دیگری نیز داشتند.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه تحقیقات برای شناسایی نفرات انتخاب شده متهمان، مشخص شد که متهمین در دی ماه سال 1400 نیز اقدام به قتل یک نفر دیگر از اهالی یکی از منطقه بهبهان کرده بودند که مرگ وی نیز مشکوک اعلام شده بود.

علیرضا قاسمی نژاد تصریح کرد: متهمین انگیزه اقدامات مجرمانه خود را شخصی اعلام کردند که با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست پرونده آنان صادر و جهت صدور رای به دادگاه کیفری صالح ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفر خواست متهمان پرونده قتل های حلوایی در بهبهان

صدور کیفر خواست متهمان پرونده قتل های حلوایی در بهبهان