مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:002022-12-25اقتصادي

لزوم مدیریت مصرف گاز برای جلوگیری از اعمال محدودیت بر واحدهای تولیدی


مدیرعامل شرکت ملی گاز استان کردستان، خواستار مدیریت مصرف گاز در بخش های مختلف به ویژه ادارات استان، برای جلوگیری از اعمال محدودیت بر واحدهای تجاری و تولیدی شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت ملی گاز استان کردستان، خواستار مدیریت مصرف گاز در بخش های مختلف به ویژه ادارات استان، برای جلوگیری از اعمال محدودیت بر واحدهای تجاری و تولیدی شد.

احمد فعله گری، امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: روند توسعه گازرسانی در کردستان شتابی است اما در بحث تولید که نیازمند سرمایه بیشتری است ناترازی وجود دارد که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام دیتاهای فشار گاز در کردستان تحت کنترل است افزود: مصرف ماهیانه گاز در کردستان تا 400میلیون متر مکعب در زمستان افزایش می یابد و اکنون تا پایان 9 ماهه اول سال 6 درصد نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام افزایش مصرف در جایگاه های سی ان جی بیان کرد: پیش بینی می شود مصرف گاز در این جایگاه ها تا پایان سال نیز افزایشی باشد.

وی ادامه داد: نیروگاه سنندج در سال گذشته بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز مصرف کرده و امسال نیز تا کنون بیش از 900میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت مصرف گاز برای جلوگیری از اعمال محدودیت بر واحدهای تولیدی

لزوم مدیریت مصرف گاز برای جلوگیری از اعمال محدودیت بر واحدهای تولیدی