مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:102022-12-25سياسي

آماده سازی مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی


همدان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: مستند «دیدار یار» در آستانه سومین سالگرد سردار دل ها از قاب شبکه های سراسری و استانی همدان تماشایی می شود.

- همدان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: مستند دیدار یار در آستانه سومین سالگرد سردار دل ها از قاب شبکه های سراسری و استانی همدان تماشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ویژه با بیان اینکه این مستند تک قسمتی به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تهیه و تولید می شود؛ اظهار کرد: دیدار یار روایتی از دیدارهای سردار شهید سلیمانی با خانواده شهدای عملیات رمضان و حضور در نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان در سال 1397 است.

وی با تأکید بر اینکه در این مستند، ترکیبی از تصاویر بکر آرشیوی استفاده شده است؛ افزود: گفت وگو با خانواده شهدا و همرزمان سردار سلیمانی در عملیات رمضان و همچنین حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل شهیدان حاجی بابایی و دیدار با حاج جلال حاجی بابایی رزمنده، جانباز دفاع مقدس و پدر شهیدان از بخش های تماشایی این برنامه است که در کنار لحظاتی کوتاه از دیدارهای سردار سلیمانی با خانواده های شهدا در این مستند به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: مستند دیدار یار به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

آماده سازی مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی