مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:102022-12-25اجتماعي

بارش اولین برف زمستانی در خراسان جنوبی


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در فتح آباد فردوس، کریمو سرایان و زهان اولین برف زمستانی بارید.

- جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در فتح آباد فردوس یک میلی متر و کریمو سرایان 2 میلی متر برف بارید.

وی ادامه داد: در مختاران حدود سه میلی متر، طاهرآباد فردوس، خُنگ، کنگان و سرند طبس حدود دو میلی متر، در حاجی آباد، دیهوک، عشق آباد، حجت آباد، آرین شهر، خلف، کلاته گاویچ، رقه، اسلامیه و بشرویه حدود یکی میلی متر و در جنوب شهر بیرجند نیز کمتر از یک میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا انتظار بارش پراکنده در شرق و مرکز استان را داریم، تصریح کرد: برای چهارشنبه این هفته نیز بارش پراکنده برای نوار شرقی قابل پبش بینی است.

نخعی با اشاره به کاهش دما در همه مناطق استان طی هفته، اظهار کرد: سه شنبه و چهارشنبه کاهش دما را به صورت محسوس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه صبح امروز سربیشه با 6 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و دهسلم نهبندان با 19 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان بوده است، یادآور شد: در 24 ساعت گذشته تغییرات دما در مرکز استان نیز بین 1 و 11 درجه بوده است و امروز تغییرات دما در بیرجند بین 14 درجه و حدود یک درجه زیر صفر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش اولین برف زمستانی در خراسان جنوبی

بارش اولین برف زمستانی در خراسان جنوبی