مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:302022-12-25سياسي

اعلام مشخصات محل شهادت و خاکسپاری 6 شهید گمنام در قم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم مشخصات عملیات محل شهادت 6 شهید گمنام و مکان خاکسپاری آن ها در قم را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم اظهار کرد: روز سه شنبه ششم دی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر های مطهر شش تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مراسم باشکوهی تشییع و در شش مرکز نظامی، حوزوی و فرهنگی خاکسپاری می شود.

وی با اشاره به مشخصات شهدای گمنام و اسامی محل های خاکسپاری هر یک، گفت: شهید گمنام 18 ساله که در عملیات رمضان به شهادت رسیده و در شرق بصره تفحص شده در مجتمع نور منطقه نیروگاه قم، شهید 23 ساله مربوط به عملیات بیت المقدس 7 و تفحص شده در شلمچه در مجتمع امامت نیروی دریایی سپاه و شهید 24 ساله عملیات بیت المقدس 7 تفحص شده در شلمچه، در پژوهشگاه امام صادق (ع) خاکسپاری خواهند شد.

لقمان پور افزود: پیکر مطهر شهید گمنام 16 ساله عملیات کربلای 5 تفحص شده در شلمچه، در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان، شهید 41 ساله عملیات کربلای 5 تفحص شده در شلمچه، در گردان زرهی والفجر و شهید 17 ساله مربوط به عملیات کربلای 5 تفحص شده در شلمچه نیز در مجتمع عالی بنت الهدی واقع در پردیسان تدفین خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مشخصات محل شهادت و خاکسپاری 6 شهید گمنام در قم

اعلام مشخصات محل شهادت و خاکسپاری 6 شهید گمنام در قم