مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:402022-12-25سياسي

همایش بزرگ بانوان در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیر مرکز مطالعات راهبری زنان و خانواده رضوان در خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ بانوان با عنوان «خانه مادری، تبین فاطمی» در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مرکز مطالعات راهبری زنان و خانواده رضوان در خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ بانوان با عنوان خانه مادری، تبین فاطمی در استان خبر داد.

زهرا امانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه همایش بزرگ بانوان با عنوان خانه مادری، تبین فاطمی در استان برگزار می شود، اظهار کرد: همایش بزرگ بانوان با عنوان خانه مادری، تبین فاطمی در استان با سخنرانی دکتر منصوره معصومی اصل، مدیر و مدرس مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت النور، روز دوشنبه 5 دی ماه در سالن حافظ بجنورد ساعت 12 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موضوع این همایش مربوط به ناآرامی های اخیر در کشور و پاسخ به شبهات مخاطبین است، افزود: در اتفاقات اخیر که در کشور رخ داد مشخص شد که نقش زنان در توسعه کشور و همچنین سایر مسائل بسیار زیاد است که باید به این قشر توجه ویژه شود.

مدیر مرکز مطالعات راهبری زنان و خانواده رضوان در خراسان شمالی با تأکید براینکه مخاطبان این همایش متولیان حوزه بانوان هستند، ادامه داد: 300 نفر از دانشجویان، فرهنگیان، فعالان حوزه زنان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ بانوان در خراسان شمالی برگزار می شود

همایش بزرگ بانوان در خراسان شمالی برگزار می شود