مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:502022-12-25اقتصادي

اعتبارات ستاد بازآفرینی بسیار محدود است


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: اعتباراتی که به ستاد بازآفرینی استان اختصاص می یابد، بسیار محدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شاهین فر ظهر یکشنبه در جلسه نشست های تخصصی با عنوان آموزه های زلزله بم همزمان با فرارسیدن هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان خرمدره، با بیان اینکه شرکت بازآفرینی ملی ایران در 100 شهر مهم کشور که بحث بازآفرینی در آن ها مطرح است، جلساتی در همین راستا به صورت همزمان طی سه روز در حال برگزاری است، گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه، اهمیت بخشیدن به موضوع بازآفرینی و نیز اینکه مقوله بازآفرینی در شهرهای کشور چه ظرفیت هایی می تواند داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت طرح های بازآفرینی از سال 82 بر عهده وزارت راه و شهرسازی بوده اما در استان ها ستاد بازآفرینی استان این مسئولیت را عهده دار است، تصریح کرد: در این ستاد پروژه ها و نیازمندی ها احصا می شود؛ چرا که در موضوع بازآفرینی، مواد قانونی زیادی داریم که مهم ترین آن مربوط به درآمدهای مالیاتی ارزش افزوده است که به شهرداری ها اعطا می شود.

این مسئول با یادآوری اینکه دستگاه های اجرایی غیردولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی و … عضو ستاد بازآفرینی هستند، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ستاد بازآفرینی بسیار محدود است

اعتبارات ستاد بازآفرینی بسیار محدود است