مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:152022-12-25ورزشي

تبعیض و ناعدالتی در زمان ثوری بیداد می کرد/ وقت همدلی جامعه بوکس است


به گفته عضو شورای فنی بوکس، تبعیض و ناعدالتی در زمان ریاست ثوری بر فدراسیون بوکس باعث شده بود تا نوجوانان و جوانان قهرمان و آینده دار زیادی از این رشته کنار بروند.

- تبعیض و ناعدالتی در زمان "ثوری" بیداد می کرد/ وقت همدلی جامعه بوکس است ایسنا/کرمانشاه به گفته عضو شورای فنی بوکس، تبعیض و ناعدالتی در زمان ریاست ثوری بر فدراسیون بوکس باعث شده بود تا نوجوانان و جوانان قهرمان و آینده دار زیادی از این رشته کنار بروند.

فروتن گل آرا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامساعد بودن حال بوکس کشورمان، اظهار کرد: طی پنج تا شش سال گذشته، تبعیض و احجاف زیادی در حق بوکسورها و مربیان مطرح این رشته صورت گرفت و این مسئله باعث افت بوکس ایران شد.

وی ادامه داد: نزدیک به دو دهه ای می شود که در بوکس ایران حضور دارم، اما طی دوران ریاست ثوری بر فدراسیون بوکس شاهد بدترین سالهای این رشته در کشورمان بودم.

عضو شورای فنی بوکس تصریح کرد: بوکسورهای جوان و نوجوان زیادی را می شناسم که می توانستند در سطح کشور مدال آور شوند، اما در حالیکه هنوز در ابتدای راه بودند، به دلیل تبعیض ها و حق خوری ها این رشته را کنار گذاشتند.

وی افزود: گاها می دیدم ورزشکاری در قهرمانی کشور مقام می آورد و قهرمان می شد، به دلیل اینکه فدراسیون با استانش و پیشکسوتان شهرش مشکل و زاویه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض و ناعدالتی در زمان ثوری بیداد می کرد/ وقت همدلی جامعه بوکس است

تبعیض و ناعدالتی در زمان ثوری بیداد می کرد/ وقت همدلی جامعه بوکس است