مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:202022-12-25سياسي

ایران جزء 5 قدرت پهپادی جهان/ برتری هوایی آمریکا از بین رفته است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد، در جمع خبرنگاران، درخصوص توان پهپادی کشور و تأثیرگذاری آن در منطقه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می شود و این مهم حاصل 37 سال تجربه از اوایل دوران دفاع مقدس تاکنون است.

سرلشکر باقری افزود: در این حوزه نیروهای مسلح با اتکا به ظرفیت های داخل کشور و بهره گیری از تجربیات عملیاتی خود و همکاری و تعامل با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان توانستند قدرت پهپادی کشور را ارتقا و توسعه دهند.

وی با اشاره به اینکه توان پهپادی نیروهای مسلح در بیش از 15 رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت های متنوعی را انجام می دهند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: جوسازی امروز دنیای استکبار در حوزه استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین، بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزء 5 قدرت پهپادی جهان/ برتری هوایی آمریکا از بین رفته است

ایران جزء 5 قدرت پهپادی جهان/ برتری هوایی آمریکا از بین رفته است