مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:222022-12-25سياسي

راه اندازی مدرسه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: برای اولین بار مدرسه اشتغال و کارآفرینی را کلید زدیم تا دانشجو پس از فارغ التحصیلی در جامعه رها نشده و در حوزه فنی و علوم پایه به آینده کاری خود امیدوار باشد و بتواند همسو با تخصص و توانمندی خود در صنایع .

- راه اندازی مدرسه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ایسنا/قزوین رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: برای اولین بار مدرسه اشتغال و کارآفرینی را کلید زدیم تا دانشجو پس از فارغ التحصیلی در جامعه رها نشده و در حوزه فنی و علوم پایه به آینده کاری خود امیدوار باشد و بتواند همسو با تخصص و توانمندی خود در صنایع استان قزوین به کارگیری شود.

دکتر سیدعلی قاسم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که یکشنبه چهارم دی ماه 1401 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد رسانه های پیشگام در انعکاس اخبار دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بزرگ ترین دانشگاه استان و دانشگاه مادر است که 8 هزار و 500 دانشجو، هفت دانشکده، 2 پژوهشکده و یک مرکز آموزش زبان فارسی دارد.

وی با بیان اینکه مرکز زبان فارسی به روزترین و معتبرترین مرکز در سطح کشور است، گفت: مرکز آموزش زبان فارسی طی یک سال اخیر بیش از 600 دانشجو فارغ التحصیل داشته است و این عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

راه اندازی مدرسه اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)