مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:252022-12-25سياسي

دشمن از عفت زنان ما می ترسد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن از عفت زنان ما می ترسد چراکه زنان در حوادث اثرگذار تاریخ اسلام، نقش داشتند.

- حجت الاسلام علی رضایی یکشنبه 4 دی ماه در آیین نکوداشت 360 بانوی شهید استان همدان، اظهار کرد: دشمن از عفت زنان ما می ترسد چراکه از دامن این زنان پاکدامن، مردانی تربیت می شوند که زیر بار ظلم نمی روند.

رضایی با اشاره به نقش زنان در حوادث اثرگذار تاریخ اسلام، مطرح کرد: حضرت فاطمه(س) در حمایت از ولایت امیرالمومنین(ع) جان خود را فدا کرد همچنین حضرت زینب(س) نشان داد دفاع از اسلام زن و مرد نمی شناسد.

وی ادامه داد: دشمنان بنا داشتند نامی از وحدانیت خداوند نباشد اما امام حسین(ع) اسارت اهل بیت خود را پذیرفت اما نگذاشت نام اسلام و وحدانیت خداوند از بین برود.

انسان هایی که حاضر باشند بر ادعای خود بایستند و یک لحظه امام خود را تنها نگذارند، در تاریخ ابدی می شوند همانطور که نام اصحاب امام حسین(ع) ماندگار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هیچ کس جرات تجاوز به خاک ایران را ندارد، مطرح کرد: امروز هیچ کشور ابرقدرتی جرات تجاوز به آب ها، آسمان ها و خاک ایران عزیز را ندارد و این از برکت شهداست بنابراین باید قدر آنها را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از عفت زنان ما می ترسد

دشمن از عفت زنان ما می ترسد