مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:252022-12-25حوادث

ثبت نام تور لحظه آخری مشهد، کلاهبرداری از آب درآمد


رییس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه ثبت نام در تور هوایی مشهد مقدس از آن ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد شاکیان جهت ثبت نام تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از هر یک از آن ها درخواست واریز 30 میلیون ریال بابت ثبت نام کرده است که پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده اند، حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس شاکیان امتناع و آگهی را حذف کرده است.

مرتضوی با بیان اینکه میزان کلاهبرداری انجام شده از مالباختگان تاکنون 210 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تور لحظه آخری مشهد، کلاهبرداری از آب درآمد

ثبت نام تور لحظه آخری مشهد، کلاهبرداری از آب درآمد