مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:352022-12-25اقتصادي

اقدامات لازم برای آبرسانی به 3 شهرستان خوزستان به تصویب رسید


اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدنی شهرستان های رامشیر، کارون و هندیجان و رفع مشکلات آبرسانی این سه شهرستان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان ظهر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده استان خوزستان با اشاره به انجام اقدامات لازم در زمینه افزایش کمیت و کیفیت آب شرب سه شهرستان کارون، رامشیر و هندیجان و روستاهای این شهرستان ها بیان کرد: در شهرستان رامشیر در حدود 60 روستا مشکلاتی در زمینه تأمین آب دارند چراکه تأسیسات آب شرب این روستاها برای 20 الی 25 روستا طراحی شده است.

استاندار خوزستان افزود: در این راستا مصوب شد شرکت آبفای خوزستان اقدامات لازم برای رفع این مشکل را به نحوی تسریع کند تا آب آشامیدنی پایدار در اختیار این 60 روستا قرار گیرد.

وی ادامه داد: در زمینه آبرسانی شهرستان هندیجان نیز مقرر شده شرکت آبفا علاوه بر تأمین آب شرب این شهرستان و روستاهای آن با استفاده از دستگاه آب شیرین کن، آب باکیفیت را در اختیار مردم این شهرستان قرار دهد.

خلیلیان به وضعیت تأسیسات آب شهرستان کارون و ارتقای سیستم فیلتراسیون آن اشاره کرد و گفت: در این زمینه مقرر شده شرکت آبفا ظرف یک ماه اقدامات لازم را تسریع کند و در عین حال برای تأمین آب این شهرستان از منابع آب دیگری همچون آب غدیر و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم برای آبرسانی به 3 شهرستان خوزستان به تصویب رسید

اقدامات لازم برای آبرسانی به 3 شهرستان خوزستان به تصویب رسید