مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:402022-12-25سياسي

مالیات، مهم ترین مشکل اصناف


رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مسئله عدالت مالیاتی باعث می شود از کارمند و کاسب شناسنامه دار، مالیات کم شود، اما افرادی که ارقام بالا جابه جا می کنند و امکان ارتباط و تعامل دارند، - فرار مالیاتی داشته باشند، گفت که در حال حاضر مالیات اصناف غیرمنصفانه بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی توسطی در حاشیه جلسه روسای اتاق اصناف تهران با غلام علی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، درباره مهم ترین مشکلات اصناف اظهار کرد: اخیرا برای اولین بار هر پنج نفر هیئت رییسه اتاق اصناف تغییر کرد که هم فرصت بود و هم تهدید.

تهدید این بود که ممکن بود شیرازه کار از هم بپاشد و فرصت این بود که با توجه به بالا رفتن سطح تحصیلات در هیئت رییسه، رویکرد جدید و تفکر علمی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل اصناف تعامل بین سازمانی یا فراسازمانی است، تصریح کرد: یعنی اصناف با سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در فرآیند اقتصاد صنفی ارتباط کارآمد و موثری نداشتند.

در سه ماه اخیر تلاش شده تماس با این افراد و سازمان ها برقرار شود.

رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مالیات موضوعی است که اصناف همیشه با آن مسئله داشتند، گفت: مالیات یک حقوق حاکمیتی در تمام دنیا است و مثلا در کشورهای حوزه اسکاندیناوی بعضا تا 60 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات، مهم ترین مشکل اصناف

مالیات، مهم ترین مشکل اصناف