مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:402022-12-25اقتصادي

تسهیلات مشاغل خانگی بیشترین اشتغالزایی را داشته است


با پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی شاهد تحقق اشتغالزایی خوبی بوده ایم و این به معنای این بوده که با ارقام کوچک اتفاقات بزرگی رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اعلایی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در خصوص میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی برخی از بانک ها عملکرد خوبی داشته و برخی دیگر باید تسهیلات خود را ارتقا دهند.

استاندار قزوین بیان کرد: تقریباً بیشتر تسهیلات در اختیار بانک هایی است که عملکرد ضعیفی دارند و این مسئله باید مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های قزوین و آبیک در شرایط مساعدتری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار دارند عنوان کرد: با توجه به اینکه 11 دستگاه، متولی هزار و 480 میلیارد اعتبار بوده اند و اگر دستگاهی نتواند در مدت تعریف شده اعتبار خود را جذب کند سایر دستگاه ها در این امر پیشگام خواهند بود.

این مسئول با اشاره به بند پ تبصره 16 ابراز کرد: 13 بانک هنوز میزان اعتبارات تخصیص یافته در این قانون را ندارند.

وی ادامه داد: ما سهمی را برای بنیاد برکت تعریف کردیم حال اگر بخواهیم به بنیاد برکت بگوییم سهم خود را به جهاد کشاورزی دهد به گونه ای نقض و قرض انجام می شود که بهتر است در این راستا ما سهم خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مشاغل خانگی بیشترین اشتغالزایی را داشته است

تسهیلات مشاغل خانگی بیشترین اشتغالزایی را داشته است