مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:552022-12-25اقتصادي

افزایش 10 درصدی ذخیره سازی گاز در مخزن شوریجه


مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از افزایش 10 درصدی ذخیره گاز در مخزن شوریجه در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، یحیی فیضی با اشاره به فعالیت های عملیاتی و پالایش گاز ترش، بر نقش مجتمع ذخیره سازی شوریجه در پایداری تولید گاز طبیعی در روزهای سرد زمستانی تأکید کرد و گفت: ذخیره سازی گاز به دلیل برخورداری از مزیت های اقتصادی، ایمن بودن و دسترسی آسان، مزیتی راهبردی برای کشور ایجاد می کند و این انرژی پاک و ارزان در دسترس هموطنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در 8 ماهه امسال یک میلیارد و 825 میلیون مترمکعب گاز در مخزن شوریجه ذخیره شده که نسبت به زمان مشابه پارسال 10 درصد افزایش یافته است، افزود: برداشت از این مخزن برای پایداری تولید در فصل زمستان از تاریخ 10 آبان ماه امسال آغاز شد و به طور میانگین روزانه 15 میلیون مترمکعب گاز از این مخزن برداشت و به شبکه انتقال گاز کشور تزریق می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: کارکنان پرتلاش این پالایشگاه با جهاد اقتصادی و صنعتی می کوشند هموطنان در خطه شمال و شمال شرق کشور، خانه ای گرم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی ذخیره سازی گاز در مخزن شوریجه

افزایش 10 درصدی ذخیره سازی گاز در مخزن شوریجه