مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:302022-12-25اجتماعي

طرح آگاه سازی دختران و زنان اردبیلی در حال اجرا است


سرپرست معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی اردبیل گفت:طرح آگاه سازی دختران و زنان در اردبیل با محوریت های خودمراقبتی، مشارکت اجتماعی بانوان و همیار مادر در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز پروین ظهر یکشنبه در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: طرح های آگاه سازی دختران و زنان با محوریت های خودمراقبتی، مشارکت اجتماعی بانوان و همیار مادر و کودک با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به مشارکت 72 تسهیلگر به همراه کارشناسان و نیروهای ادارات بهزیستی در نقاط مختلف استان، افزود: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است و بهزیستی استان نیز در گسترش و ارتقای برنامه های خود مراقبتی در بین دانش آموزان، دانشجویان و سایر گروه ها با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را دارد.

سرپرست معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در طرح آگاه سازی دختران و زنان با محوریت خودمراقبتی که از مرداد ماه آغاز شده است، مواردی مانند ارتباط با دیگران، مهارت های زندگی، حل تعارض و تقویت تصمیم گیری در ارتباط به جامعه هدف آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آگاه سازی دختران و زنان اردبیلی در حال اجرا است

طرح آگاه سازی دختران و زنان اردبیلی در حال اجرا است