مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:352022-12-25اجتماعي

برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد


مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اهم برنامه ها و فعالیت های هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اهم برنامه ها و فعالیت های هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان را تشریح کرد.

علیرضا نیکروز در جمع خبرنگاران افزود: هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلای طبیعی از سوم تا نهم دی است که هر روز این هفته با توجه به اهداف این هفته نامگذاری شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به شعار سال و لزوم نواوری در فعالیت های مدیریت بحران، روز اول با عنوان مدیریت بحران، رشد، توسعه دانش و فناوری های نوین (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) نامگذاری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز دوم با توجه به اهمیت مردمی سازی مدیریت بحران با عنوان مدیریت بحران، مشارکت همگانی با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری، بیمه و کاهش خطرپذیری نامگذاری شده است.

نیکروز تصریح کرد: نامگذاری روز سوم با هدف ایمنی در برابر زلزله خصوصا با توجه به زلزله خیز بودن استان بوده که تلاش می شود در راستای آموزش مقابله با ایمنی ضمن انجام اقدامات آموزشی، مانوری هم در همین راستا اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد