مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:002022-12-25سياسي

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)


استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) پیام تبریک صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آماده است:  هموطنان عزیز آشوری و ارمنی در آذربایجان غربی با تقدیم سلام و احترام میلاد خجسته پیامبر رحمت حضرت عیسی مسیح(علیه السلام) و همچنین پیشاپیش فرا رسیدن سال 2023 میلادی را به همه پیروان پاک نهاد آن پیامبر رحمت و عطوفت در سرتاسر ایران عزیز بویژه استان آذربایجان غربی تبریک می گویم.

جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد به عنوان کشور دارای تکثر قومی و مذهبی، حافظ و مدافع حقوق اجتماعی پیروان همه ادیان الهی است.

نشان این افتخار بیش از هر نقطه از ایران عزیز، بر پیشانی مردم فهیم و نوع دوست استان آذربایجان غربی که محل سکونت و زندگی همراه با آسایش پیروان ادیان مختلف است می درخشد.

سالی پر از برکت و شادکامی،سلامتی و موفقیت برای شما برادران و خواهران عزیز که نقشی برجسته در بارورسازی اندیشه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی دارید از خداوند متعال خواهانم و امید دارم در سایه وحدت و همدلی موجود در استان که به عنوان یکی از مزیت های آن شناخته می شود شاهد رشد و پیشرفت روز افزون سر ایران عزیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)