مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:102022-12-25اقتصادي

تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز تشکیل می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از انجام مقدمات تشکیل تعاونی مدیریت و توسعه صادرات توسط اتاق تعاون استان خبر داد.

- عبدالله دارایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر مقدمات تشکیل و راه اندازی تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی همکاران عزیزم در اتاق تعاون استان و همچنین تأکیدات استاندار محترم البرز، مقدمات مربوط به تشکیل و راه اندازی تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز با موضوع فعالیت ارائه خدمات مدیریتی، اجرایی و مشاوره ای در زمینه های مختلف مرتبط با مدیریت و توسعه بازرگانی تشکیل و در مرحله عضو گیری است.

وی گفت: فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی و لجستیکی، پشتیبانی، انبار، حمل و نقل، ترخیص و گمرکات و همچنین خرید و فروش، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز و برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و جشنواره ای، اعزام و پذیرش هیئت تجاری و آموزش و ترویج و همچنین راه اندازی کسب و کار و مراکز تجاری و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه اخذ تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذار از برنامه های تعاونی توسعه مدیریت و صادرات استان البرز خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: مقدمات راه اندازی تعاونی توسعه مدیریت و صادرات استان البرز توسط هیئت مؤسس شرکت انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز تشکیل می شود

تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز تشکیل می شود