مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:102022-12-25سياسي

ابعاد پیچیده فتنه اخیر دشمن، باید تبیین و تحلیل شود


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تفاوت های بسیار این مرحله از فتنه دشمن با فتنه سال های قبل بر لزوم تحلیل دقیق و تبیین ابعاد پیچیده آن به منظور روشن سازی و بصیریت افزایی افکار عمومی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در اولین دوره بصیرت مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فتنه اخیر دشمن اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی نزدیک به 3 ماه در مقابل توطئه بزرگ دشمن ایستادگی کردند و به لطف خداوند و ایمان راسخ و بصیرت بالایی که داشتند، توانستند این بار نیز استکبار جهانی و سرسپردگان و مزدورانش را شکست دهند.

وی از پیروزی ملت ایران در فتنه اخیر به عنوان فتح الفتوح یاد کرد و با بیان اینکه خیلی از افراد هنوز اهمیت این موضوع را درک نکرده اند، افزود: ابعاد خباثت های دشمن در فتنه اخیر به مراتب بیشتر از فتنه سال های 78، 88 و 97 بود.

میرحیدری بیان کرد: دشمن در این فتنه، با تمام وجود به میدان آمد و همه مزدوران خود از سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها و منافقان را بسیج کرد و شدیدترین بمباران رسانه ای خود را بر علیه ملت ایران بکار برد و به همه ارزش ها و اعتقادات ما تاخته و با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد پیچیده فتنه اخیر دشمن، باید تبیین و تحلیل شود

ابعاد پیچیده فتنه اخیر دشمن، باید تبیین و تحلیل شود