مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:302022-12-25اقتصادي

عرضه چهار محصول فناورانه از شرکت دانش بنیان اسمارتک


با هدف اثربخشی بهتر و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی کسب و کارها، شرکت اسمارتک 4 محصول فناورانه در بازار ایران عرضه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ،م حصولات شرکت اسمارتک با بهره گیری از توان نیرو های نخبه داخلی و قابل رقابت با سرویس های خارجی بوده و تاکنون توانسته است نظر کسب و کارهای بزرگ ایرانی را به خود جلب کند.

شرکت اسمارتک با ارائه محصول مارکتینگ اتومیشن (اینترک) فرایند های بازاریابی کسب و کارها را یکپارچه و هوشمند سازی می نماید.

براساس آمار های ارائه شده، استفاده از این محصول ضمن کاهش 15 درصدی هزینه های بازاریابی، 20 درصد افزایش بهره وری فروش را برای کسب و کارها به همراه می آورد.

سامانه جمع آوری و تحلیل دیتا مشتریان (دیپین) به عنوان اولین CDP ایرانی به سازمان های بزرگ این امکان را می دهد تا با تجمیع و تحلیل دیتای مشتریان اعم از رفتار خرید و .

با نگاهی 360 درجه، ضمن شناخت دقیق از مشتریان، برنامه ریزی های کلان خود را دقیق تر انجام داده و کمپین های بازاریابی خود را با دقت بسیار بالا اجرا نمایند.

افزایش فروش همواره یکی از دغدغه های کسب و کارهاست، اما در شرایط فعلی با توجه به هزینه های گزاف تبلیغات برای بسیاری از شرکت ها امکان معرفی محصولات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه چهار محصول فناورانه از شرکت دانش بنیان اسمارتک

عرضه چهار محصول فناورانه از شرکت دانش بنیان اسمارتک