مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:352022-12-25اقتصادي

زیرسازی مسیر دسترسی پل معلق هیر تکمیل شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از تکمیل زیرسازی و احداث دیوار حائل در مسیر دسترسی پل معلق هیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا شایقی عصر امروز در بازدید از مسیر دسترسی مجموعه پل معلق هیر اظهار کرد: مسیر دسترسی این مجموعه به طول 550 متر و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال زیرسازی و دیوارکشی شد.

وی افزود: این پروژه جزو پروژه های زیرساختی اداره کل بود که بنا به ضرورت و در جهت رفع ترافیک ورودی مجموعه پل معلق هیر و با هدف حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده است.

شایقی تصریح کرد: در سال های قبل نیز برق رسانی این مجموعه و مسیر دسترسی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شده بود و اکنون پس از پایان زیرسازی، این مسیر به منظور آسفالت در اختیار شهرداری هیر قرار گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: مجموعه هیرلند با داشتن پل معلق تمام شیشه ای و سایر امکانات تفریحی مثل زیپ لاین و دوچرخه هوایی یکی از قطب های گردشگری استان در سال های اخیر است که در فصل پیک گردشگری با حضور گسترده گردشگران مواجه می شود.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی مسیر دسترسی پل معلق هیر تکمیل شد

زیرسازی مسیر دسترسی پل معلق هیر تکمیل شد